Bättringsvägen
Godkväll i stugorna. Under eftermiddagen har jag blivit mitt någorlunda vanliga jag igen. Snorar och blir ganska trött vid ansträngning, men värken i kroppen och feberkänslan är borta. Fy fabian sådan värk jag hade igår. Varenda muskel och led värkte. Det gjorde ont att ligga och det gjorde ont att vara uppe.. jag orkade inte gå upp ur sängen. En hemsk dag, men tur jag hade min älskade syster nära som pysslade om mig. En bricka på sängen med allt en sjukling behöver. En kram och en puss och orden "säg till om du behöver något" ❤️

(null)

Imorse vaknade jag med värk i kroppen och en jädra huvudvärk. Tog en ipren, tvingade mig upp ur sängen och tog en jätte varm dusch. Blev sedan serverad kaffe och frukost på sängen utav mannen. Sen dess har jag faktiskt mått någorlunda bra. Jag känner ju att jag inte är frisk än, men på rätt väg. 

Jag har inte legat något mer i sängen, jag har orkat vara uppe, jag har spelat fam.spel med Liam och orkat sätta på en tvätt. Är så lycklig som slipper värken i kroppen.

(null)

(null)

(null)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress